Az NHL újra jó bőrben van, 5 milliárd dolláros biznisz

Az NHL újra jó bőrben van, 5 milliárd dolláros biznisz

  26 Jun 2022  

A koronavírus sújtotta szezonok után a nézők és a tévétársaságok ismét fellendítették az üzletet. Ömlik a pénz a világ legjobb hokiligájába.

A rajongók visszaengedése mellett az ESPN-nel és a Turner társasággal kötött tévéközvetítési megállapodás visszacsábította a szponzorokat a hokiba, fantasztikus számokkal fog véget érni az idei bajnokság, jelentette be Gary Bettman, az NHL első embere.

  • A liga minimum 5,3 milliárd dolláros bevételre számít a 2021-22-es szezonból
  • A szponzorációs bevételek 1,4 milliárd dollárra növekedtek ebben az idényben, ami masszív emelkedés az előző évad 623 milliójához képest, és új rekord.
  • 66 százalékkal több nő látta a meccseket, mint a múlt évadban.
  • Gazdasági intézmények több mint 150 millió dollárral járultak hozzá a szponzorációs bevételekhez.
  • A sörmárkák az NHL második legnagyobb befektetőivé váltak, kétszer annyit költöttek el a ligában, mint a 2020-21-es szezonban.
  • Egészségügyi cégek a harmadik legbőkezűbb szponzorok, utánuk a fogadási irodák és a kaszinók jönnek a sorrendben.
A Tampa még versenyben van sorozatban harmadik bajnoki címéért, de még kétszer meg kellene vernie a Coloradót

Ami szintén nagyon jó hír, hogy az idény még mindig nem ért véget, a Colorado Avalanche késhegyre menő csatát vív a Tampa Bay Lightninggal a Stanley Kupa-döntőben, a sorozatban 3-2-re vezet az Avalanche. A következő, 6. meccsre magyar idő szerint hétfő hajnalban kerül sor, 2.00-től láthatják élőben az ARENA4+ weboldalon.